Kund: Dr. Martens År: 2025
Dr. Martens skapade buzz under CPHFW genom att för första gången visa upp nya Buzz Hi Boot.
Kund: Jaguar Land Rover År: 2025
Exklusiv kundaktivering på Sandhamn under Gotland Runt.
Kund: Ward Wines År: 2025
En kulinarisk upplevelse för att lyfta fram mångsidigheten i Minuty Prestige.
Kund: Talisker År: 2025
Lansering av en exklusiv whisky-utgåva, och ett unikt glaskonstverk av havsavfall från Mälaren, till förmån för Blue Marine Foundation.
Kund: Hyundai År: 2025
Lanseringsevent för nya, kompakta elbilen Hyundai Inster i hjärtat av Stockholm.
Kund: Galatea År: 2025
Utforska nya sätt att koppla ihop S:t Eriks med svensk populärkultur och tradition på ett innovativt sätt.
Kund: Jaguar Land Rover År: 2024
En kurerad utställning och ett samtal om modern lyx och tidlös design.
En upplevelse signerad Talisker för att fira International Whisky Day.
Ett exklusivt dygn på den svenska västkusten med Range Rover.
Kund: Levi’s® År: 2024
AWB arrangerade Levi’s® pressdag för SS25-kollektionen.
Kund: Comfort Hotel År: 2024
Hur kommunicerar Comfort Hotel sina priser och hotell runt om i Norden?
Kund: Akvileja År: 2024
Inför öppningen av Akvileja tog AWB fram identiteten för Nordiska Kompaniets nya salladsbar.
För första gången någonsin anordnade Range Rover sitt prestigefyllda event Range Rover House i Sverige.
Kund: GrafX År: 2024
Hur öppnar branschorganisationen GrafX upp ungas ögon för möjligheterna som finns inom tryckeribranschen?
Kund: Talisker År: 2024
Tillsammans med Talisker tog vi oss till Pater Noster för att upptäcka den svenska naturen ytterligare.
Kund: UNIQLO År: 2024
Lansering av Uniqlos nya koncept RE.UNIQLO.
Kund: Jaguar Land Rover År: 2023/24
Advertorials i livsstilsmedia med kurerade profiler.
Kund: Hyundai År: 2023
Kreativ digital kampanj riktad mot storstadsbor för lanseringen av nya Hyundai i10.
Kund: Svenska Brasserier År: 2023
PR för nyöppningen av ett landmärke och en ikonisk restaurang i Stockholm.
Kund: Bocuse d’Or Sweden År: 2024
PR för team Sweden och Gustav Leonhardt i världens mest prestigefyllda gastronomiska tävling.
Kund: Dr. Martens År: 2023
Varumärkesbyggande konsument/influencer-aktivering i Stockholm.
Kund: Svenska Brasserier År: 2022-
Lansering och löpande PR-insatser för en av Södermalms mest omtalade krogar.
Kund: Stone Island År: 2023
Lansering av en ny flaggskeppsbutik och en introduktion till samtida kultur i Stockholm.
Kund: Johnnie Walker År: 2022
PR-driven kampanj och aktivering för Johnnie Walker Black Label.
Kund: AIRA År: 2023
Koncept och identitet för en exklusiv pop-up restaurang utanför AIRA.
Kund: S:t Eriks Bryggeri År: 2023
Varumärkesbyggande kampanj för lanseringen av S:t Eriks Ljus Lager.
Kund: HOKA År: 2021-
En rad initiativ för att etablera en lokal närvaro åt ett globalt varumärke.